La direcció de la formació regionalista aposta per un perfil de candidat "jove i preparat"
El Pi repetirà coalició amb el PNB i Coalició Canària a les properes eleccions europees de dia 6 de juny. Els regionalistes encara negocien quin lloc ocuparan a la llista i cerquen candidat. Els regionalistes s’identifiquen amb ambdues formacions i consideren que són la millor via per fer arribar les reivindicacions de les illes a Brussel·les.
La formació encara no ha tancat quin lloc ocuparà a la llista. El 2019 van anar de número cinc amb Maria del Mar Llanera. Per ara, només està tancat que el candidat del PNB sigui el número 1 i el de Coalició Canària, número dos. La direcció cerca un perfil jove. Des de la formació, preveuen anunciar el nom del candidat abans que finalitzi abril.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE