50 anys de la balena de la Colònia de Sant Pere
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Referent de la música clàssica amb un estil propi que fuig de les elits
Un micròfon, un piano i Beethoven, interpretat amb bambes i texans, és una imatge que defineix molt bé James Rhodes. El músic va omplir dissabte horabaixa el Palau de Congressos de Palma. Tot un referent de la música clàssica amb el seu estil propi que fuig de les elits i s’acosta al gran públic.
El músic que sobre l’escenari també conta la història de la seva vida, marcada pels abusos sexuals que va patir quan només era un nin.
També famós per la faceta de divulgador, un passat traumàtic que Rhodes ha sabut utilitzar per crear un univers musical propi on no hi falta la reflexió ni la ironia.
El concert s’emmarca en la darrera gira del músic, que resideix fa uns mesos a Madrid.
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet