Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Les entrades, 180 en total entre ahir i avui, es van esgotar tan bon punt com es posaren a la venda
I a Eivissa, Juan Soul i Ricardito Rivera presenten el senzill “Mi negra”, de l’àlbum ‘Alma‘, que veurà la llum al mes de juny. Varen aprofitar els dies de restriccions i quarantena per gravar el nou treball. Mentrestant, el pianista de fama internacional, Marco Mezquida, ha tancat a Menorca un any ple d’incerteses, però, diu, carregat d’aprenentatges.
Li acaben de cancel·lar dos concerts a França i les gires dels Estats Units i d’Àsia es troben a l’espera de com evolucioni la pandèmia, i tot i això, Marco Mezquida abraça allò que ha tingut de bo, aquest 2020.
Tocar a la que considera casa seva, Sant Lluís, i estrenar el piano que acaba de comprar l’ajuntament han estat motius suficients perquè Marco Mezquida hagi acceptat el concert doble. Les entrades, 180 en total entre ahir i avui, es van esgotar tan bon punt com es posaren a la venda.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles