Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
És la major caiguda de l'activitat econòmica de la història recent de Balears
Europa Press
132El Producte Interior Brut (PIB) de Balears es va enfonsar d’abril a juny un 40,5% i la previsió del Govern és que la caiguda en el conjunt de l’any sigui del 28,8% per l’impacte de la crisi del coronavirus.
El conseller de Model Econòmic, Treball i Turisme, Iago Negueruela, ha explicat aquest dimecres en roda de premsa que la previsió anual s’ha corregit positivament després de passar del 31,6% a un 28,8% de caiguda perquè el càlcul inicial es va realitzar considerant que l’activitat turística seria gairebé nul·la al juliol i finalment el sector es va reactivar a l’inici del tercer trimestre.
Segons Negueruela aquesta és la major caiguda de l’activitat econòmica de la història recent de Balears i la major d’Espanya en el mateix període. Adverteix que la situació social en la pròxima tardor serà “molt preocupant” malgrat la protecció dels ERTO.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
A partir de fotos de Miquel Massutí fetes el 1986, Tarek Serraj firma una peça audiovisual que dona un moviment subtil a les imatges i ens transporta 40 anys enrere
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats