Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'increment va ser del 10,7 %, el major de tot l'Estat, però la renda per càpita encara està per davall de la mitjana estatal
L’Institut Nacional d’Estadística ha confirmat que les Balears van tenir, amb diferència, el major creixement econòmic de tot Espanya l’any 2021: el 10,7 %.
A Espanya, el creixement del PIB va ser la meitat: un 5,5 %. Es confirma, doncs, el fort rebot de l’economia balear durant un any en què el sector turístic va recuperar part de l’activitat perduda durant 2020, marcat per l’inici de la pandèmia i durant el qual les Balears van patir la major davallada econòmica del país.
No obstant, la renda per càpita balear de 2021 continua per davall de la mitjana nacional. El PIB per càpita de les Illes va ser de 24.866 euros, uns 600 euros manco que la mitjana estatal. Segons els càlculs del Govern, enguany les Illes tornaran a liderar el creixement i ja superaran tant les dades de PIB de 2019 com la xifra de PIB per càpita del conjunt d’Espanya.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061