Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Són ja dos exercicis en positius després de la pèrdua de més d'un 11 % registrat el 2020
L’economia espanyola va créixer un 5,5 % durant el 2022. És exactament la mateixa taxa que l’any anterior. I això, malgrat que totes les previsions apuntaven a una desacceleració econòmica per la incertesa derivada del context internacional, fortament marcat per la inflació i la invasió de Rússia a Ucraïna. De fet, el mateix Govern central havia previst un creixement del 4,4 %. Però també està per damunt de les estimacions d’organismes com el Fons Monetari Internacional (FMI), que situava el creixement en un 5,2 %; o el Banc d’Espanya, que apuntà a un 4,6 %.
D’aquesta manera, el PIB espanyol encadena dos exercicis en positiu després d’haver caigut un 11,3 % el 2020 a causa de la pandèmia.
Amb aquesta dada, publicada per l’Institut Nacional d’Estadística (INE), el Govern central destaca la “gran solidesa i resiliència” de l’economia espanyola.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui