Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Overwater (20) i Orfila (17) lideren en anotació el partit dels de Joan Martínez (82-73); els tirs lliures de Pepe Hidalgo (10/11) han certificat el triomf
El Pinta Bé Es Castell s’ha acomiadat de l’afició amb una gran victòria davant el Martorell (82-73), el líder del grup C2 i que arribava a Menorca amb la intenció d’assegurar matemàticament la primera posició.
Amb la permanència assegurada, l’equip de Joan Martínez Escala ha sortit connectat al partit, gràcies a l’encert del triangle Jan Orfila (17p 11reb) – Zac Overwater (20p 10reb) – Tuky Bulfoni (11p) i ha arribat a guanyar de 15 punts a l’equador del segon quart (36-21).
La reacció del quintet català l’ha situat a només dos punts al darrer quart (72-70, a 2:40). El tirs lliures de Pepe Hidalgo (9/10 al parcial definitiu) han certificat el cinquè triomf dels menorquins en el seu debut a la Lliga EBA.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis