Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
L'artista s'ha reunit amb l'Ajuntament per crear un nou espai cultural
El pintor mallorquí Domingo Zapata acaba d’inaugurar la seva primera exposició a l’illa. Ha estat a la galeria Ahoy de Ciutat. L’exposició, que està formada per una vintena d’obres, és una retrospectiva dels seus vint anys de carrera. Algunes són de l’any 1993 i no s’havien vist mai.
A l’acte han assistit moltes cares conegudes de la cultura, com ara la dissenyadora Agatha Ruiz de la Prada i l’actor Adrien Brody. Els beneficis de les vendes aniran destinats a becar joves aspirants a artistes.
A més, l’artista ja s’ha reunit amb l’Ajuntament de Palma per crear, de cara a la primavera del 2019, un nou espai cultural a una nau industrial on els artistes puguin treballar i crear les seves exposicions.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària