Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
L'actuació es salda amb 27 inspeccions i set sancions per a diferents embarcacions auxiliars
L’operació conjunta de la Guàrdia Civil, l’Ajuntament d’Eivissa i el Govern contra el xàrter il·legal i els fondejos irregulars a Talamanca s’ha saldat amb 27 embarcacions inspeccionades i 7 propostes de sanció.
Amb tot, segons ha pogut saber IB3, no s’ha denunciat Evaristo Soler, conegut com el pirata de Porroig. Durant el matí, tres barques i un dron han trobat indicis de la fabricació de morts il·legals, com ara cadenes, boies i neumàtics plens de ciment. L’operatiu no ha pogut actuar contra els xàrters il·legals per una avaria a la llanxa dels GEAS. Sí que s’han identificat algunes embarcacions sospitoses i se’n demanarà informació a Capitania Marítima.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles