Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Centenars d'ocells i invertebrats habiten a la zona de canyís
Foto: CATI CLADERA
168La regeneració del parc de s’Albufera trigarà encara, almanco dos anys. Cal quantificar-ne els danys, l’impacte ambiental que hi ha causat el foc, i valorar si són necessàries accions concretes per ajudar la natura.
S’Albufera d’avui no té res a veure amb la de fa 20 anys, els hàbitats han canviat.
Ja han cremat més de 300 hectàrees, majoritàriament a l’interior del parc natural. Això vol dir, moltes espècies afectades. El canyís és, de fet, un hàbitat de conservació.
Asseguren els tècnics que aquest ha estat un dels incendis més importants en els darrers anys a s’Albufera de Mallorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106