Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Entre els objectius més destacats: difondre la lectura, aconseguir equipaments culturals apropiats i protegir el Patrimoni
La consellera de Cultura, Fanny Tur, ha presentat aquest dilluns públicament el Pla de Cultura 2018-2028, el primer de les Balears projectat a mitjà termini. El document inclou 235 mesures.
Entre els objectius més destacats, difondre la lectura, aconseguir equipaments culturals apropiats i protegir el Patrimoni amb l’adquisició de nous béns i un magatzem d’art. Part de tot això, tiraria endavant amb doblers procedents de l’impost de turisme sostenible. El Pla preveu augmentar un 50 per cent el pressupost de Cultura durant la pròxima dècada, fins arribar als 50 milions d’euros.
A més, el nou pla preveu la creació d’un Nou Institut d’Indústries Culturals i d’un Observatori per vigilar el compliment de les mesures.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €