Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La barca a dins la piscina municipal de Petra ha estat sense dubte la broma que més s'ha escampat
Com cada 28 de desembre, els quintos n’han fet de les seves al Pla de Mallorca. Enguany les quintades dels joves, que compleixen 19 anys, han estat coents. A Petra han embrutat el poble amb fems d’animal la porta de l’església i el brollador de plaça. La barca a dins la piscina municipal, però, ha estat sense dubte la broma que més s’ha escampat. Els quintos petrers també han tengut temps d’exhumar el pare Serra i de tapiar les dues portes de la sala polivalent del poliesportiu. A primera hora el ciment encara era fresc i cap rialla ha tingut el pagès Joan ‘Salero’ quan ha vist que li havien manllevat la guarda d’ovelles per passejar-les pel poble.
Les innocentades també s’han estès a altres pobles de Mallorca. A Montuïri els quintos han muntat un corral de porcs a la plaça. A Vilafranca la plaça de Tomeu Penya i la plaça dels Centenaris s’han despertat amb vidres, ous, confitura, paper higiènic i pneumàtics escampats. La nit ha estat llarga també a Sineu, Sant Joan, Lloret i Maria de la Salut.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals