Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

Preveu actuacions per respondre a necessitats dels pròxims 25 anys, tot i que en 4 ja s'haurien de veure resultats
Amb una inversió prevista d’uns 20 milions d’euros, el nou Pla Director de Sanejament del municipi de Maó preveu connectar els nuclis de la costa nord -Es Murtar, Sa Mesquida, Cala Llonga i Sant Antoni- a la xarxa municipal. També es canviarà, allà on sigui possible, l’actual xarxa unitària per una que separi les aigües residuals de les pluvials; feina que ja s’ha començat a fer quan es renoven els carrers.
Quan plou molt el col·lector actual vessa i arrossega aigües grises (pluvials i residuals barrejades) a la mar, al port de Maó. Per evitar aquests i d’altres problemes d’inundacions, el batle, Héctor Pons, anuncia que el pròxim mandat ja es podran veure els primers resultats, també al polígon industrial.
Però una de les obres principals recollides al nou Pla Director de Sanejament requerirà més temps: és la construcció d’un nou col·lector-interceptor d’aigües pluvials/residuals a la zona oest-est de Maó.
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui