L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Preveu actuacions per respondre a necessitats dels pròxims 25 anys, tot i que en 4 ja s'haurien de veure resultats
Amb una inversió prevista d’uns 20 milions d’euros, el nou Pla Director de Sanejament del municipi de Maó preveu connectar els nuclis de la costa nord -Es Murtar, Sa Mesquida, Cala Llonga i Sant Antoni- a la xarxa municipal. També es canviarà, allà on sigui possible, l’actual xarxa unitària per una que separi les aigües residuals de les pluvials; feina que ja s’ha començat a fer quan es renoven els carrers.
Quan plou molt el col·lector actual vessa i arrossega aigües grises (pluvials i residuals barrejades) a la mar, al port de Maó. Per evitar aquests i d’altres problemes d’inundacions, el batle, Héctor Pons, anuncia que el pròxim mandat ja es podran veure els primers resultats, també al polígon industrial.
Però una de les obres principals recollides al nou Pla Director de Sanejament requerirà més temps: és la construcció d’un nou col·lector-interceptor d’aigües pluvials/residuals a la zona oest-est de Maó.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues