Ha mort un home presumptament apunyalat en plena llum del dia a Platja d’en Bossa
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
Un professional fotografia dos dels turistes alemanys del pla pilot a l'Hotel Riu Concordia. /CATI CLADERA
113El gerent de la Federació Hotelera d’Eivissa i Formentera, Manuel Sendino, ha explicat aquest dilluns a IB3 Ràdio que “pràcticament el pla pilot no té molta incidència a Eivissa i Formentera, però la idea és bona per a tots. Obrir les fronteres el 21 de juny és una bona notícia. Els efectes pràctics no seran tants, però sí que anticipa la temporada i redueix la incertesa.
Sendino no ha volgut fer càbales de la temporada: “Haurem d’esperar, ja no estam confinats, no hi ha contagis ni morts de forma massiva. Tot això ajuda a veure futur, però quin serà aquest futur està per escriure”
Sobre la crisi, Sendino creu que, així i tot, durarà un temps més. Per això creu amb els ERTOs perquè “no es poden mantenir empreses amb ingressos 0. Aquest tipus d’ajuda i cura de la força laboral i empresarial és molt important“, ha dit.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
Després d'encetar-se dimecres a Formentera, aquest dijous ha arribat a Eivissa
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats