Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Empatats a punts amb els felanitxers, consideren que s'hauria de tenir en compte el golaveratge directe
Quatre equips balears lluitaran entre ells a un playoff d’ascens per una plaça a Segona B. Seran els quatre primers classificats de la Tercera Divisió balear. El Poblense, líder indiscutible, el Club Esportiu Eivissa i el Reial Mallorca B, són els tres primers. El quart equip a la taula és el Felanitx, que completa el playoff. El Platges de Calvià, però, ha apel·lat a la federació balear per reclamar aquesta darrera plaça.
Els calvianers estan empatats amb el Felanitx amb 52 punts. Segons la classificació de la federació espanyola, els felanitxers són quarts perquè tenen millor golaveratge general i la mitjana de gols particular no es podrà completar, ja que la lliga es donarà per finalitzada.
L’únic partit que varen disputar entre ells els dos conjunts aquesta temporada va ser en la jornada 17, amb victòria del Platges per 2 gols a 0 gràcies a les dianes de Pacheco i Josemi. L’enfrontament de la segona volta no es disputarà per la suspensió de la lliga.
L’entrenador dels calvianers, Carlos Martínez, vol poder disputar el que resta de temporada, encara que es faci més endavant. I en cas de donar-se per finalitzada la lliga, creu que el seu equip hauria de ser considerat com a quart classificat i poder lluitar per l’ascens. El tècnic s’aferra al fet que si es dóna per finalitzat el campionat, només s’hauria de tenir en compte el golaveratge directe de l’únic partit que han pogut disputar entre ells els dos conjunts, sense mirar el golaveratge general. Una resolució que beneficiaria al seu equip.
Mentre que l’entrenador del Felanitx, Jaume Mut, considera que no es pot jutjar el golaveratge directe perquè no s’han jugat els dos partits entre ells i que, per tant, s’ha de recórrer al golaveratge general, en el qual els felanitxers serien els beneficiats.
Tot i les reclamacions del Platges de Calvià, de moment el Felanitx és l’equip triat per competir al playoff d’ascens a Segona B.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades