Logo IB3N
X

El ‘play-off’ de Tercera es disputarà a Santanyí

Les dues semifinals i la final es disputaran a les vuit i mitja de l'horabaixa

12/06/2020

El ‘play-off’ de Tercera es disputarà a Santanyí

144

La Federació de Futbol de les Illes Balears (FFIB) ha confirmat aquest divendres matí que el camp municipal del Santanyí, d’herba artificial, serà la seu del play-off exprés a Segona Divisió B. A més, ja hi ha horaris: el Poblense-Felanitx es jugarà el dissabte 18 de juliol a les vuit i mitja. La segona semifinal, el CD Eivissa-Mallorca B, diumenge 19 a les vuit i mitja i la final seria el dissabte següent, dia 25, també a les vuit i mitja.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella