La proposta, presentada pel PSOE, ha rebut el suport de GxF i de Llorenç Córdoba, en un ple en què també s'ha aprovat una modificació pressupostària
El PSOE ha demanat al Govern balear que elabori i aprovi un instrument de coordinació interinsular per a la distribució equitativa dels infants no acompanyats entre totes les illes i que, d’acord amb els consells, estableixi un sistema de finançament finalista. La proposta ha tirat endavant amb els nou vots dels consellers de l’oposició: GxF, Psoe i el conseller no adscrit. L’equip de govern, que governa en minoria, hi ha votat en contra.
Al ple també s’ha aprovat per unanimitat una proposta del partit socialista per sol·licitar la millora del servei d’oncologia de l’àrea de Salut d’Eivissa i Formentera, que veu com es redueix el nombre de professionals. A més, tots els grups han donat suport a la proposta de Gent per Formentera per millorar el programa de cribratges de càncer i demanar la presència estable d’un oncòleg a l’Hospital de Formentera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració