X

El ple de l’Ajuntament d’Eivissa dona llum verda al futur gran aparcament de la ciutat

26/02/2026

El ple de l’Ajuntament d’Eivissa dona llum verda al futur gran aparcament de la ciutat

21

L’Ajuntament d’Eivissa demana al Govern que declari com a Projecte d’Especial Interès la concessió i explotació d’un gran aparcament soterrat a la ciutat. Avui ja s’ha aprovat en el ple, amb crítiques de l’oposició

Seran 749 places d’aparcament, una gran part soterrades i altres, en un edifici de quatre plantes. Seran gestionades per una empresa privada en una concessió a 40 anys. Per a l’Ajuntament, és una oportunitat per resoldre la manca d’estacionament a la ciutat.

Una part de les places seran per a vesins del barri i tindran un preu reduït. L’oposició ha expressat els seus dubtes pel model de gestió privat, el preu de les places, i que l’edifici projectat ocupi l’espai on estava previst l’equipament cultural de la Casa de la Música.

A més, el ple ha aprovat iniciar els tràmits per construir una passarel·la per a vianants a la línia de costa del barri des Viver, que serà la continuïtat de l’actual passeig de ses Figueretes.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT