Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El ple de Pollença rebutja la qüestió de confiança plantejada pel batle, Miquel Àngel March. D’aquesta manera els pressupostos podrien quedar aprovats d’aquí a un mes sense passar per exposició pública.
En el ple extraordinari que ha tingut lloc dijous, el batle ha sotmès l’aprovació dels pressupostos a una qüestió de confiança cap a la batlia, que ha quedat rebutjada per 9 vots en contra i 7 a favor. A partir d’ara, s’obri el termini d’un mes perquè l’oposició presenti una moció de censura, però es preveu que aquesta no prosperi per falta de majoria. Per tant, si la moció no va endavant, els pressupostos quedaran automàticament aprovats.
L’oposició critica la mala gestió de l’equip de govern i el Partit Popular demana la dimissió del batle. Un escenari que March no es planteja.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys