El ple de Pollença rebutja la qüestió de confiança plantejada pel batle, Miquel Àngel March. D’aquesta manera els pressupostos podrien quedar aprovats d’aquí a un mes sense passar per exposició pública.
En el ple extraordinari que ha tingut lloc dijous, el batle ha sotmès l’aprovació dels pressupostos a una qüestió de confiança cap a la batlia, que ha quedat rebutjada per 9 vots en contra i 7 a favor. A partir d’ara, s’obri el termini d’un mes perquè l’oposició presenti una moció de censura, però es preveu que aquesta no prosperi per falta de majoria. Per tant, si la moció no va endavant, els pressupostos quedaran automàticament aprovats.
L’oposició critica la mala gestió de l’equip de govern i el Partit Popular demana la dimissió del batle. Un escenari que March no es planteja.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.