Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Els primers comptes públics de l'Executiu de Pedro Sánchez han aconseguit una àmplia majoria i el suport d'11 partits polítics
El Ple del Congrés ha aprovat el projecte de Pressupostos Generals de l’Estat del 2021. Els primers comptes públics de l’Executiu de Pedro Sánchez han aconseguit una àmplia majoria i el suport d’11 partits polítics.
Els diferents dictàmens ministerials han rebut, en la seva majoria, fins a 188 vots favorables i han superat la majoria absoluta necessària de 176.
Ara els nous comptes s’enviaran al Senat per completar allà la seva tramitació i després tornaran al Congrés per a la seva aprovació definitiva, previsiblement el pròxim 29 de desembre.
El Govern ha comptat amb els vots d’Esquerra Republicana, el PNB, EH-Bildu, el PDeCAT, Més País, Compromís, Terol Existeix, Nova Canàries i el Partit Regionalista de Cantàbria, mentre que Vox, PP, Ciutadans, Coalició Canàries, Foro d’Astúries i UPN han votat en contra. No hi ha hagut abstencions.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703