Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Rajoy rep aquest dijous horabaixa les associacions de víctimes
El ministre de l’Interior, Juan Ignacio Zoido, ha presidit aquest dijous la primera reunió del Pacte Antiterrorista després de la dissolució d’ETA. L’objectiu ha estat el de consolidar la unitat en defensa de les llibertats i en la lluita contra el terrorisme.
No hi han assistit ni el Partit Nacionalista Basc (PNB), ni Esquerra Republicana (ERC). Responsables de la Guàrdia Civil i de la Policia Nacional han informat als partits el procés que ha dut a la derrota de la banda terrorista. Zoido ha insistit que el govern central estarà sempre amb les víctimes i que no hi haurà impunitat.
Mariano Rajoy es reuneix aquest dijous horabaixa a La Moncloa amb representants de les associacions de víctimes.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703