Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Només ascendirà un equip de cada grup i els partits es disputaran a camp neutral
A Tercera Divisió també es faria un play-off exprés. Seria un per cada grup i a camp neutral entre els quatre primers classificats.
A més, els campions que no puguin aconseguir ascendir a la primera podran tenir una altra opció de fer-ho, ja que hi hauria dues places addicionals per pujar a Segona B.
El conjunt pobler, però, veu amb escepticisme aquesta mesura. Els mallorquins demanen més claredat per saber quins campions hi podran accedir i com s’atorgarien aquestes places.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061