Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
L'òrgan de govern dels jutges considera que els fets són prou greus i critica les manifestacions convocades pel misser
El jutge Manuel Penalva. / C. FORTEZA
94La Comissió Permanent del Consell General del Poder Judicial ha acordat aquest dijous per unanimitat atorgar l’empar previst a l’article 14 de la Llei Orgànica del Poder Judicial al titular del Jutjat d’Instrucció número 12 de Palma, Manuel Penalva, qui havia denunciat “contínua fustigació” per part de diversos lletrats en relació amb la instrucció del cas Cursach.
L’òrgan de govern dels jutges, després d’estudiar les al·legacions dels advocats, ha decidit donar empar al magistrat enfront de l’actuació d’un d’ells, Vicente ‘Coco’ Campaner, “instant-lo al cessament o a l’abstenció de qualsevol acte que pertorbi l’exercici independent de la funció jurisdiccional”.
A més, el CGPJ dona trasllat de la seva decisió al Col·legi d’Advocats de Balears “per si, en l’àmbit de la seva competència, considerés precís realitzar alguna actuació en relació amb la conducta del lletrat”.
El màxim òrgan de govern dels jutges fa costat així al magistrat que investiga el cas Cursach, i ho fa sense fissures. Considera que els fets són prou greus i critica les manifestacions convocades pel misser Vicente Campaner.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari