Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L'autor nordamericà dedica una de les sèries a les Balears
El polifacètic periodista, dibuixant i escriptor Humberto González ha presentat avui horabaixa dues de les quatre sèries que ha dedicat a la història de Catalunya i altres territoris de parla catalana. Una mescla de realitat i llegendes plasmades en còmics. Per cert, l’autor d’aquesta particular història de Catalunya no és català.
Va néixer a Virgínia, als Estats Units, però fa 7 anys que va arribar a Catalunya i Humberto González explica la història de Catalunya, amb super poderosos, super naturals, homes llop i, naturalment, els dolents.
Humberto ha presentat avui les dues primeres parts de la col·lecció: El Capità Catalunya, i Les Quatre Barres. De les altres dues que falten, una està dedicada a les Balears.
Un grup de seguidors no s’ha volgut perdre la visita d’un autor que no deixa ningú indiferent.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida