Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'autor nordamericà dedica una de les sèries a les Balears
El polifacètic periodista, dibuixant i escriptor Humberto González ha presentat avui horabaixa dues de les quatre sèries que ha dedicat a la història de Catalunya i altres territoris de parla catalana. Una mescla de realitat i llegendes plasmades en còmics. Per cert, l’autor d’aquesta particular història de Catalunya no és català.
Va néixer a Virgínia, als Estats Units, però fa 7 anys que va arribar a Catalunya i Humberto González explica la història de Catalunya, amb super poderosos, super naturals, homes llop i, naturalment, els dolents.
Humberto ha presentat avui les dues primeres parts de la col·lecció: El Capità Catalunya, i Les Quatre Barres. De les altres dues que falten, una està dedicada a les Balears.
Un grup de seguidors no s’ha volgut perdre la visita d’un autor que no deixa ningú indiferent.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació