La institució insular contesta al batle d'Inca, que havia afirmat que no ho era
L’Institut Mallorquí d’Afers Socials, que depèn del Consell de Mallorca, es mostra preocupat per les declaracions del batle d’Inca, Virgilio Moreno, qui, aquest divendres, ha manifestat que el polvorí d’Inca, al Puig de Santa Magdalena, no és un recurs idoni per acollir menors migrants no acompanyats. Fins i tot si el Ministeri el cedeix al Consell de Mallorca.
El conseller de Benestar Social de Mallorca, Guillermo Sánchez, ha afirmat que el recinte no tan sols és idoni, sinó que servirà com a centre de primera acollida, del qual ara no es disposa. Respecte a la queixa del batle inquer per no haver estat informat, Sánchez ha replicat que l’IMAS només n’informa quan hi ha la certitud de la cessió. El conseller ha avançat que dilluns citarà Moreno per explicar-li els detalls.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa