Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

La cantant i compositora catalana actuarà aquest dissabte a Can Lliro, a Manacor
Nascuda a Barcelona, amb només 21 anys Julieta s’ha establert com una de les veus més rellevants de la nova escena pop catalana. Va debutar fa poc més d’un any amb el single ‘Nayades’. Des d’ença, ha trepitjat festivals com el Primavera Sound i sona a les principals emissores de Catalunya. Ara presenta el seu darrer treball, ‘Ni llum ni lluna’. “És un disc directe, honest i espiritual que cerca representar el moment de transició cap al vespre”, explica Julieta.
Lletres que parlen de l’amor, amb un estil urbà difícil de classificar, que transita pel pop, l’electrònica, l’indie i el reggaeton, i que la converteixen en precursora d’un moviment que només comença a caminar.
Julieta ha tengut sempre els ulls posats en el panorama musical mallorquí, fins al punt d’establir vincles amb altres joves que despunten en la nova escena illenca. “Tenc molt bona relació amb Maria Hein i Plan-ET. De fet, ja estic preparant cosetes amb na Maria”, avança la catalana. Sorpreses que arribaran en els pròxims mesos.
De moment, podeu vibrar amb el seu directe dissabte vespre a Can Lliro, a Manacor.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç