El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La cantant i compositora catalana actuarà aquest dissabte a Can Lliro, a Manacor
Nascuda a Barcelona, amb només 21 anys Julieta s’ha establert com una de les veus més rellevants de la nova escena pop catalana. Va debutar fa poc més d’un any amb el single ‘Nayades’. Des d’ença, ha trepitjat festivals com el Primavera Sound i sona a les principals emissores de Catalunya. Ara presenta el seu darrer treball, ‘Ni llum ni lluna’. “És un disc directe, honest i espiritual que cerca representar el moment de transició cap al vespre”, explica Julieta.
Lletres que parlen de l’amor, amb un estil urbà difícil de classificar, que transita pel pop, l’electrònica, l’indie i el reggaeton, i que la converteixen en precursora d’un moviment que només comença a caminar.
Julieta ha tengut sempre els ulls posats en el panorama musical mallorquí, fins al punt d’establir vincles amb altres joves que despunten en la nova escena illenca. “Tenc molt bona relació amb Maria Hein i Plan-ET. De fet, ja estic preparant cosetes amb na Maria”, avança la catalana. Sorpreses que arribaran en els pròxims mesos.
De moment, podeu vibrar amb el seu directe dissabte vespre a Can Lliro, a Manacor.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres