L'equip mallorquí s'enfrontarà a l'Atlético Monzón a la final per ascendir a 2a Federació després d'eliminar la Penya Independent d'Eivissa
L’alegria s’ha desbordat a Ses Forques. El Porreres ha superat l’eliminatòria després d’una batalla agònica contra la Penya Independent.
El respecte i la por de no perdre s’ha imposat després dels 90 minuts reglamentaris. Als locals l’empat els anava bé des del principi. Julian Rivas aprofitava per perdre temps, cada vegada arreplegava la pilota.
A la segona han arribat les primeres ocasions per als vermells. Canario s’ha omplert de pilota en aquest contraatac. Poc després, Rodri ha pogut fer l’1 a 0, però no ha encertat la rematada tot sol davant el porter.
A la Penya no li servia l’empat. Però li costava trobar el camí del gol. I així s’ha arribat a la pròrroga. 30 minuts extra on, ara sí, arriben els gols.
Al minut 99 l’àrbitre assenyala penal a favor de la Penya Independent. Carlos Moreno el transforma i deixa els visitants a les portes de la classificació.
Al Porreres li han entrat les presses. I en una acció per alt ha aconseguit l’empat. Pedro González remata amb el cap i es desferma l’eufòria. A la jugada següent la Penya ha demanat penal per unes possibles mans dins l’àrea.
Però el marcador no s’ha mogut. El Porreres ha guanyat la batalla a la Penya i ara li toca continuar somiant en l’ascens a Segona Federació. El darrer rival serà l’Atlètico Monzón de la Tercera Divisió aragonesa.