L’UME acudirà a Eivissa, després d’uns ruixats que han fet aturar l’activitat al seu aeroport
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats

Durant els darrers 10 anys, el nombre de visitants s'ha disparat un 150%
El dic de Son Blanc de Ciutadella manté el seu creixement i marca un nou rècord d’activitat. Les previsions indiquen que, per primera vegada, se superaran els 600.000 passatgers, segons dades de Ports de les Illes Balears. Durant els darrers 10 anys, el nombre de visitants s’ha disparat un 150%.
Any rere any, el port exterior de Ciutadella ha anat batent xifres rècord. Si l’any 2013, van passar pel dic de Son Blanc 233.000 persones, enguany ja n’han passat 580.000 i s’espera superar les 600.000. És a dir, en 10 anys, el nombre de passatgers ha augmentat prop d’un 150%. Un creixement, que ha estat exponencial i que, segons el Govern, ha fet que el port funcioni per damunt de les seves possibilitats. Asseguren que les millores en la infraestructura són urgents, sobretot pel que fa als accessos d’entrada i sortida de l’Estació.
L’increment del trànsit marítim s’ha traduït, a més, en un augment del nombre de vehicles. Creix un 25% l’afluència de cotxes i un 36% la de motos respecte a l’any passat.
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats
Els aeroports han estat afectats pel mal temps
La carretera vella entre Manacor i Sant Llorenç roman tancada
El fenomen ha esquivat Eivissa, amb sol durant quasi tot el matí