Troben el cadàver d’un desaparegut a la costa nord de Menorca
Salvament Marítim l'ha recuperat després d'albirar-lo
Hi han participat els bombers, Autoritat Portuària, els Serveis d'Emergència, Guàrdia Civil, Capitania Marítima i Delegació del Govern
El port de Maó ha estat, aquest dissabte matí, l’escenari d’un simulacre d’atemptat terrorista. L’actuació ha tengut lloc a bord d’un vaixell de la companyia naviliera Trasmed, atracat en els molls del Cós Nou.
Hi han participat els bombers, Autoritat Portuària, els Serveis d’Emergència, Guàrdia Civil, Capitania Marítima i Delegació del Govern. Han hagut d’actuar per extingir un foc declarat a les bodegues del ferri a conseqüència de l’explosió d’una bomba, i evacuar dos ferits que han requerit assistència sanitària urgent.
La pràctica s’emmarca en el conveni vigent entre les dues institucions en matèria de prevenció, extinció d’incendis, salvament i protecció civil.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Salvament Marítim l'ha recuperat després d'albirar-lo
Els nous habitatges en rústic han d'anar vinculats a compromisos agrícoles
La temporada s'allarga fins a finals d'octubre