Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
El vaixell de Baleària procedent de Barcelona i Alcúdia s'ha desviat a Maó
80
Les condicions meteorològiques adverses han obligat a tancar el dic de Son Blanc tres hores. La intensitat del vent de Migjorn, amb 28 nusos de força, acompanyat d’una agitació de ponent de 57 centímetres i de llevant de 70 centímetres, ha impedit als vaixells maniobrar amb seguretat a partir de les 7:25 hores del dematí.
Com a conseqüència, l’Hypatia d’Alexandria de Baleària s’ha desviat al port de Maó, abans d’iniciar el retorn cap a Barcelona. Aquest mateix ferry ha suspès l’operativa per demà dimecres, davant la previsió que les condicions meteorològiques empitjorin.
L’Agència Estatal de Meteorologia ha activat a les 8 hores l’avís taronja per risc important de pluges i tempestes, que poden anar acompanyades de pedra. Es preveuen fins a 50 litres per metre quadrat en una hora. Al capvespre, s’hi sumarà un avís groc per forts vent, que poden arribar als 80 km per hora.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre