Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
El vaixell de Baleària procedent de Barcelona i Alcúdia s'ha desviat a Maó
143
Les condicions meteorològiques adverses han obligat a tancar el dic de Son Blanc tres hores. La intensitat del vent de Migjorn, amb 28 nusos de força, acompanyat d’una agitació de ponent de 57 centímetres i de llevant de 70 centímetres, ha impedit als vaixells maniobrar amb seguretat a partir de les 7:25 hores del dematí.
Com a conseqüència, l’Hypatia d’Alexandria de Baleària s’ha desviat al port de Maó, abans d’iniciar el retorn cap a Barcelona. Aquest mateix ferry ha suspès l’operativa per demà dimecres, davant la previsió que les condicions meteorològiques empitjorin.
L’Agència Estatal de Meteorologia ha activat a les 8 hores l’avís taronja per risc important de pluges i tempestes, que poden anar acompanyades de pedra. Es preveuen fins a 50 litres per metre quadrat en una hora. Al capvespre, s’hi sumarà un avís groc per forts vent, que poden arribar als 80 km per hora.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya