Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El vaixell de Baleària procedent de Barcelona i Alcúdia s'ha desviat a Maó
104
Les condicions meteorològiques adverses han obligat a tancar el dic de Son Blanc tres hores. La intensitat del vent de Migjorn, amb 28 nusos de força, acompanyat d’una agitació de ponent de 57 centímetres i de llevant de 70 centímetres, ha impedit als vaixells maniobrar amb seguretat a partir de les 7:25 hores del dematí.
Com a conseqüència, l’Hypatia d’Alexandria de Baleària s’ha desviat al port de Maó, abans d’iniciar el retorn cap a Barcelona. Aquest mateix ferry ha suspès l’operativa per demà dimecres, davant la previsió que les condicions meteorològiques empitjorin.
L’Agència Estatal de Meteorologia ha activat a les 8 hores l’avís taronja per risc important de pluges i tempestes, que poden anar acompanyades de pedra. Es preveuen fins a 50 litres per metre quadrat en una hora. Al capvespre, s’hi sumarà un avís groc per forts vent, que poden arribar als 80 km per hora.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat