La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Ha guanyat la moció de censura presentada juntament amb Ciutadans i Podem
El portaveu municipal del PSOE, José Antonio Serrano, s’ha convertit aquest dijous en el nou alcalde de Múrcia després de guanyar la moció de censura presentada al costat de Cs i Podem contra l’anterior regidor, José Ballesta, del PP.
En la votació, celebrada en un ple extraordinari, Serrano ha comptat amb els 15 vots necessaris per a obtenir la majoria absoluta que ha permès als socialistes -que governaran en coalició amb la formació taronja, exsocia de govern del PP aquesta legislatura- tornar a l’Alcaldia de la capital murciana 26 anys després.
El candidat proposat ha rebut el suport dels 9 vots del seu grup, els 4 edils de Cs i els 2 de Podemos, que no formaran part del nou Executiu local, la mateixa xifra de signatures que van subscriure el 10 de març, quan van registrar la iniciativa.
Al contrari del que va ocórrer la setmana passada en l’Assemblea Regional, en la qual tres diputats trànsfugues de la formació taronja van fer fracassar la moció de censura contra el president de la comunitat, Fernando López Miras, els quatre regidors de Cs han mantingut la seva posició en el ple.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part