El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

El 80% dels plàstics arrossegats pels torrents acaben a la mar, i un altre 15%, damunt l'arena
Imatges del torrent de na Bàrbara, aquest dimarts, a la seva sortida al Portitxol.
45Plou fort i el Portixol es converteix en un femer. La pluja escombra cap al mar. Residus sense depurar ni tractar arrossegats des del torrent de na Bàrbara. Aquest fet, però, no és puntual ni específic de Palma. Quan plou molt surten al mar els plàstics i escombraries acumulats en les conques dels torrents.
D’aquesta manera, les aigües es carreguen de matèria orgànica que es diposita en el fons, els bacteris la descomponen produint sulfhídric i consumint l’oxigèn de l’aigua. Així mateix, es generen micro algues i es perd la llum que necessita la posidònia per realitzar la fotosíntesi.
El 80% dels plàstics arrossegats pels torrents acaben sent abocats a la mar, i un altre 15% acaba damunt l’arena de les platges. Per evitar l’impacte que generen aquests residus, el GOB demana una major coordinació a l’administració per netejar els torrents, abans que ho faci, per força, les pluges.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies