Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
"Les aventures del lleó vergonyós" ha captivat aquest cap de setmana més de mil persones
Actuació de "Les aventures del lleó vergonyós" al al Teatre des Born.
268El Pot Petit ha arribat amb els seus titelles i la seva màgia a Menorca… i l’ha contagiat a grans i petits, que els han correspost amb moltes rialles.”Les aventures del lleó vergonyós“ ha captivat aquest dissabte 700 persones al Teatre des Born i avui capvespre n’ha seduït quasi 400 més a la Sala Albert Camus de Sant Lluís.
Amb teatre, música i humor expliquen la història d’un lleó i els seus amics, que no s’amaguen del que senten. Els artistes que donen vida en aquest exitós espectacle familiar, han deixat clar, també a Menorca, que al pot petit hi ha la bona confitura!
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106