Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
Calculen que han de pagar 9.000 euros al dia per indemnitzar la promotora
                                
                
                
				66
                El Partit Popular denuncia “covardia” de l’equip de Govern del Consell de Menorca per no reclamar a l’executiu autonòmic ajuda per fer front a la sentència de Cesgarden, que obliga indemnitzar a la promotora mallorquina amb més de 23 milions d’euros més interessos.
Els populars recorden que l’actual conseller de Territori, Marc Pons, exigia la implicació del Govern del PP durant l’anterior legislatura, però no ho fa ara que es troba al Govern. Critiquen la manca de capacitat per reclamar a Mallorca una ajuda per fer front a una sentència que costa 9.000 euros al dia als menorquins.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes