La ministra ha carregat contra el Govern de la Generalitat de Carlos Mazón per "haver-hi reaccionat massa tard"
La ministra Teresa Ribera al Congrés. Foto Eduardo Parra Europa Press
23La ministra de Transició Ecològica, Teresa Ribera, ha comparegut avui al Congrés per donar compte de la gestió del seu departament després de les inundacions per la DANA. L’oposició li ha recriminat que després de vint-i-un dies no hagi anat encara a València.
El PP l’acusa d’haver-ne fet una gestió negligent, ja que és la responsable de la gestió i prevenció d’inundacionsns i de la neteja de barrancs, així com de llits de rius. Ribera ha defensat la seva gestió, i la tasca de l’AEMET i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, i responsabilitza el PP de frenar les obres al barranc del Poio. A més, acusa la Generalitat Valenciana d’haver-hi reaccionat massa tard i assegura que mai no hi va haver manca d’informació. Ha fet èmfasi en la importància d’actuar davant un avís vermell i alertar la població a temps.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva