La ministra ha carregat contra el Govern de la Generalitat de Carlos Mazón per "haver-hi reaccionat massa tard"
La ministra Teresa Ribera al Congrés. Foto Eduardo Parra Europa Press
102La ministra de Transició Ecològica, Teresa Ribera, ha comparegut avui al Congrés per donar compte de la gestió del seu departament després de les inundacions per la DANA. L’oposició li ha recriminat que després de vint-i-un dies no hagi anat encara a València.
El PP l’acusa d’haver-ne fet una gestió negligent, ja que és la responsable de la gestió i prevenció d’inundacionsns i de la neteja de barrancs, així com de llits de rius. Ribera ha defensat la seva gestió, i la tasca de l’AEMET i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, i responsabilitza el PP de frenar les obres al barranc del Poio. A més, acusa la Generalitat Valenciana d’haver-hi reaccionat massa tard i assegura que mai no hi va haver manca d’informació. Ha fet èmfasi en la importància d’actuar davant un avís vermell i alertar la població a temps.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç