La formació retreu que el govern balear responsabilitza els ajuntaments de la problemàtica de l'aigua enlloc de posar-hi solucions
La comunitat de regants cedirà a l’Ajuntament d’Alaró el sobrant d’aigua de la font de ses Artigues durant els mesos d’hivern. D’aquesta manera, el poble podrà aturar l’extracció dels pous que abasteixen el municipi perquè es regenerin. Per fer-ho possible es construirà una canonada de la bassa reguladora fins al centre del poble amb una inversió de 420.000 euros. En una visita a la zona, la presidenta del PP balear, Marga Prohens, ha anunciat que, si governa, crearà un fons autonòmic per satisfer les inversions hídriques necessàries amb l’objectiu de solucionar els problemes d’abastiment d’aigua potable.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura