Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'oposició critica que no s'hagi ajornat la votació del dictamen del decret de simplificació administrativa
El Govern reconeix que el que ha succeït a València per la dana també pot passar a les Balears. El portaveu de l’Executiu diu que fan falta canvis estructurals. Considera que s’ha de reflexionar sobre la construcció en zones inundables, fet que es permet en el decret de simplificació administrativa.
Dimarts que ve es debatrà aquest dictamen al Parlament. L’oposició critica que no s’hagi ajornat la votació del text i asseguren que s’han produït ja molts canvis respecte del document original. per la seva part, el PP assegura que hi ha “marge de modificació” en referència a la construcció en zones inundables.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat