Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Per a Vox, l'augment de l'ITS era una "línia vermella" per continuar negociant els pressuposts
Els grups d’esquerres acusen el Govern de mentir per haver cedit a la petició de Vox de renunciar a la pujada de l’impost de turisme sostenible. De fet, segons Vox, la pujada d’impostos és una “línia vermella” que impediria que donassin suport al decret de turisme sostenible que prepara l’executiu de Prohens.
Mentrestant, el PP ha assumit aquesta renúncia i l’atribueix a una manca de diàleg de “la resta de grups parlamentaris”: “Estan tancats en banda”.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució