Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

Ciutadans aconsegueix més vots que el PP i manté un diputat al Congrés
La victòria de Pedro Sánchez deixa també a les Illes Balears un escenari de color vermell. El PSIB passa a ser la formació més votada a la comunitat. Desbanca al PP que es converteix en el quart partit amb representació. De tenir un mínim de tres escons per legislatura, passa a ternir-ne només un. Deixa fins i tot de ser la força de dretes més votada.
Ciutadans avantatja els populars en vots tot i que queden amb un diputat com el PP. Joan Mesquida aconsegueix conservar l’escó de Ciutadans a la cambra baixa. El número dos i actual diputat, Fernando Navarro, queda a les portes d’obtenir un escó.
La fragmentació de la dreta ha decantat la balança cap a l’esquerra; Unides Podem salva el segon lloc de les illes i manté els dos escons assolits als passats comicis.
Vox irromp en el panorama illenc i obté un escó al Congrés.
Les altres formacions o coalicions que s’hi presentaven no assoleixen representació.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases