Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Els populars també retreuen que Armengol rebutgés el REIB de Bauzá l'any 2015
L’economia ha marcat, un dimarts més, la sessió de control a l’executiu. Aquesta ocasió, però, amb referències a la crisi política del Regne Unit per la reforma fiscal. La diputada del grup Popular, Núria Riera, ha reivindicat la figura de Margaret Thatcher per fer front a la inflació. El conseller de Model Econòmic, Iago Negueruela, ha assenyalat que la primera ministra actual, Liz Truss, està a la corda fluixa per haver volgut seguir el model de Thatcher i rebaixar els impostos.
El Govern i el principal partit de l’oposició, el PP, també han creuat retrets pel Règim Especial. Els populars han criticat que Armengol rebutgés el REIB pactat entre José Ramón Bauzá i Mariano Rajoy l’any 2015.
Tot en un ple marcat per l’absència de la presidenta del Govern, Francina Armengol, que ha cancel·lat la seva agenda per motius de salut.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície