Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Company demana que l'equip directiu de l'Autoritat Portuària de Balears sigui apartat mentre dura la investigació
Justament amb el sector hoteler i empresarial, entre d’altres, s’ha reunit el president del PP Balear, Biel Company, en la seva visita a Eivissa. En la trobada, li han transmès un missatge de preocupació per la manca d’ajudes econòmiques per a la reactivació empresarial.
Durant la celebració de la Junta Insular del partit, també s’han tractat punts com la defensa del 75 per cent de descompte de resident i la investigació a l’equip directiu de l’Autoritat Portuària de Balears, que demanen que sigui apartat mentre dura la investigació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts