Ferit per una arma blanca a Capdepera
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
El PP critica la manca de planificació i que no hagin habilitat camins alternatius
L’asfaltatge de la carretera general entre Ferreries i Ciutadella ha començat a causar retencions i s’allargarà durant tot el mes de juny, cosa que coincidirà amb l’augment de turistes. Les feines d’asfaltatge provoquen talls de trànsit en algun dels dos sentits de la circulació. Les retencions empitjoren a les hores de més afluència de vehicles, a primera hora i al migdia.
El Consell és conscient de les molèsties, però explica que en temps sec, s’assegura la durabilitat de les capes. Per contra, l’oposició creu que asfaltar en plena temporada alta és fruit d’una mala planificació, la qual també afecta les arques públiques.
Els populars critiquen que no s’hagin habilitat camins alternatius, com el Camí Vell, per evitar els talls de trànsit. Les obres van començar al maig de l’any passat i està previst que acabin el pròxim octubre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
La consellera Catalina Cabrer considera que els increments poden contribuir a alleujar l'impacte de l'elevat cost de la vida i de l'habitatge