Ho ha fet abans de la votació dels pressuposts al Ple municipal
El PP de Ciutadella acusa l’equip de govern de fer victimisme amb la Llei Montoro i de malbaratar diners públics. Unes hores abans de la votació dels pressuposts, al ple municipal que se celebra ara mateix a l’Ajuntament, els populars han criticat l’elevada partida dedicada a la despesa corrent, tant d’enguany, com la de l’any passat, que juntes sumen 1 milió d’euros. També han lamentat haver rebut el text amb només uns dies d’antelació. Per altra banda, han recordat que la llei Montoro ha permès a l’ajuntament tenir un remanent de 4 milions d’euros, que podrien dedicar a pagar factures i a l’amortització del deute bancari.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda