Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La presidenta local, Juana Mari Pons, nega també que no s'hagi tingut en compte al regidor
95
El PP de Ciutadella reclama a Diego Pons que torni l’acta de regidor. Ell ja ha dit que no ho farà, que continuarà com a regidor no adscrit, perquè no és -remarca- un trànsfuga. Però la presidenta dels ‘populars’ ciutadellencs, Juana Mari Pons, sí que el considera un trànsfuga. També nega que no es tingués en compte les seves opinions, un dels principals motius que ha argumentat el ja exmilitant del PP per explicar la seva baixa.
Juana Mari Pons creu que la veritable raó de la baixa de militància de Diego Pons estaria relacionada amb la possibilitat que s’integri en un altre partit de centre-dreta, ja que ell mateix reconeix que ha tingut ofertes d’altres formacions d’aquest àmbit polític que, de moment, ha rebutjat.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució