Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
En un comunicat, la formació ha lamentat aquests fets que "no representen per a res el tarannà llucmajorer" i han expressat la seva confiança que "siguin puntuals"
127
El Partit Popular de Llucmajor ha denunciat davant la Guàrdia Civil la pintada apareguda aquest diumenge a la façana de la seva seu, al municipi llucmajorer. A la pintada es poden llegir les paraules “Espanya s’espenya”, al costat d’un símbol anarquista.
La formació ha lamentat aquests fets que “no representen per a res el tarannà llucmajorer” i han expressat la seva confiança que “siguin puntuals”.
La formació ha considerat que no tenen “major rellevància”, però ha traslladat el seu desig de descobrir-ne “l’autoria”.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears