El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Els populars es basen en el rebuig dels veïns i en diversos informes desfavorables
El PP de Mallorca ha expressat, aquest dissabte, el seu rebuig a l’execució del projecte per instal·lar una macrogranja avícola a Sineu. Segons els populars, el recinte té el rebuig dels veïns i implicaria un impacte negatiu en l’entorn en el qual es pretén construir. També s’ha subratllat que hi ha informes negatius i desfavorables de la Conselleria d’Agricultura, de l’Ajuntament de Sineu i del Consell de Mallorca.
Així ho ha expressat el president del partit a l’illa i del Consell de Mallorca, Llorenç Galmés, en una reunió amb representants municipals a la comarca del Pla i la junta local de la formació a Sineu, per tractar aquest tema. Galmés ha explicat que s’oposa al projecte i ha assegurat que no poden arronsar-se d’espatles davant aquesta qüestió tan important.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades