Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
El candidat popular a la presidència del Consell, Dolfo Vilafranca, ha criticat la iniciativa perquè, diu, impediria al nou Govern fer-hi modificacions
El Partit Popular de Menorca es mostra en contra de l’aprovació del nou Pla Territorial Insular anunciat per l’equip de govern en el darrer Ple del mandat.
Durant la presentació del programa electoral als mitjans de comunicació el candidat popular a la presidència del Consell, Dolfo Vilafranca, ha criticat la iniciativa perquè, diu, impediria al nou Govern fer-hi modificacions. A més, assegura que es tracta d’un document que no afronta els problemes reals de Menorca i que no ha estat consensuat.
A més, la reforma de la carretera general, les inversions en atenció social o la millora de la gestió de l’aigua també són, entre d’altres, algunes de les prioritats del partit. Jordi López, el candidat al Parlament de les Illes per Menorca, en canvi, ha posat l’accent en sanitat, habitatge i ajudes fiscals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge