Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Reclamen que permeti certa flexibilitat per adaptar-se als canvis socials
165
El nou Pla Territorial Insular envaeix competències d’altres administracions. Ho assegura el Partit Popular, que aquest cap de setmana ha analitzat a fons l’avantprojecte que s’està tramitant. Reclamen que permeti certa flexibilitat per poder-se modificar en cas que hagi d’antendre noves demandes socials, sense que això impliqui un procés de feina que s’allargui una dècada.
Demanen que el document sigui consensuat i que faci compatible els usos turístics al camp, com a via per a garantir el manteniment del sector primari. A més, denuncien l’actitud del Govern, que deixa d’invertir a l’illa a través de fòrmules de finançament que no aplica a la resta de l’arxipèlag.
Sobre la carretera, lamenten la inoperancia a l’hora d’acabar les obres de l’eix circulatori.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
L'Associació per a la Protecció dels Animals Assilvestrats de Menorca ha lliurat la sol·licitud del projecte al Consell, el Govern balear i ajuntaments