Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La portaveu del PP a Cort en roda de premsa aquest dilluns.
52L’Agència de protecció de dades ha imposat una multa de 30.000 euros per revelació d’informació al Servei Municipal d’Aparcament de Palma (SMAP).
La denúncia la va interposar el grup municipal del PP en trobar que la divulgació de l’SMAP de les seves entrades i sortides dels aparcaments, fa 2 anys, va vulnerar la seva intimitat i privacitat.
La reacció del PP aquest dilluns ha estat demanar la dimissió del regidor de Mobilitat, Joan Ferrer, i que afronti la sanció amb el seu capital personal.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui