Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Alguns veïnats denuncien que fa un any i mig que la zona es troba molt degradada
El Partit Popular de Palma denuncia l’estat en què es troba el passeig de Cala Gamba. Dimecres matí, la portaveu popular Margalida Duran s’han reunit amb alguns veïnats de la zona que també es mostren preocupats. Asseguren que fa un any i mig que la zona s’està degradant i que la situació ha empitjorat per mor del darrer temporal marítim.
El Partit Popular ha presentat una proposició d’urgència que es debatrà dijous al ple ordinari. Amb això, volen que l’Ajuntament assumeixi la seva responsabilitat de conservació del passeig, una responsabilitat que, diuen, va assumir l’any 2005 quan es va inaugurar.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç