Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Alguns veïnats denuncien que fa un any i mig que la zona es troba molt degradada
El Partit Popular de Palma denuncia l’estat en què es troba el passeig de Cala Gamba. Dimecres matí, la portaveu popular Margalida Duran s’han reunit amb alguns veïnats de la zona que també es mostren preocupats. Asseguren que fa un any i mig que la zona s’està degradant i que la situació ha empitjorat per mor del darrer temporal marítim.
El Partit Popular ha presentat una proposició d’urgència que es debatrà dijous al ple ordinari. Amb això, volen que l’Ajuntament assumeixi la seva responsabilitat de conservació del passeig, una responsabilitat que, diuen, va assumir l’any 2005 quan es va inaugurar.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general